top of page

Jak začít kavárnu s vlastním dětským interiérovým hřištěm?

  • Obrázek autora: Richard Reatek
    Richard Reatek
  • 17. 2. 2022
  • Minut čtení: 2

Aktualizováno: 21. 7.

Nabízíme vám zdarma praktické kroky, jak na to.



Praktické kroky pro rozjezd rodinně přívětivé kavárny:

  • Stanovte si jasnou představu o kavárně s dětským hřištěm.

    Zamyslete se nad celkovým konceptem a dispozicí – jak velké bude hřiště, jaké prvky by mělo obsahovat, kde bude umístěna kavárenská část, bar, sezení pro rodiče apod. Inspirujte se již realizovanými projekty.


  • Vyberte vhodnou lokalitu.

    Zaměřte se na místa, kde žije více rodin s dětmi a kde je dobrá dostupnost autem i pěšky. Plusové body získáte za možnost parkování, letní terasu nebo jiné výhody, které zvýší atraktivitu vašeho provozu.


  • Zvolte vhodné prostory.

    Prostory musí odpovídat požadavkům na velikost, umístění i funkčnost. Ověřte si, že odpovídají vašim očekáváním definovaným v předchozích bodech.


  • Naplánujte vybavení a provozní zajištění.

    Připravte si harmonogram pro montáž hřiště, vybavení kavárny, nákup zásob, připojení Wi-Fi, volbu doplňkového sortimentu nebo nabídku jídel. Nezapomeňte si vyžádat cenové nabídky.


  • Rozhodněte o personálním zajištění.

    Zvažte, zda budete provoz zajišťovat sami, s rodinou, nebo najmete externí personál.


  • Zajistěte vedení provozu.

    Určete odpovědnou osobu, která bude řídit každodenní chod a dohlížet na ziskovost.


  • Vytvořte ceník služeb.

    Určete výši vstupného (např. za dítě/hodinu) a připravte cenové balíčky pro větší rodiny nebo pravidelné návštěvy.


  • Zvažte vhodné pojištění.

    Ochrání vás v případě škod nebo úrazů. Vyvěste viditelné upozornění o zodpovědnosti návštěvníků a vstupu na vlastní riziko.


  • Založte webovou stránku.

    Uveďte důležité informace – fotky, lokalitu, otevírací dobu, mapku a kontakty. Nezapomeňte na profil na sociálních sítích a pozvání přátel na slavnostní otevření.


  • Zviditelněte se reklamou.

    Plakáty, letáky, online reklama, billboardy nebo inzerce v lokálním tisku – cokoliv, co vám pomůže dostat se do povědomí cílové skupiny.


  • Nabídněte možnost pořádání dětských oslav.

    Tematické párty, narozeniny nebo oslavy s programem jsou skvělý způsob, jak zaujmout nové zákazníky a rozšířit nabídku.

 
 
 

Komentáře

Hodnoceno 0 z 5 hvězdiček.
Zatím žádné hodnocení

Přidejte hodnocení
bottom of page